موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-09اقتصادي

دومین رویداد «کژوال کمپ» با هدف ارتقاء صنعت بازی موبایلی


رویداد بازی سازی «کژوال کمپ» که اولین دوره آن در سال 97 برگزار شد، برای دومین سال از 22 شهریور شروع به کار خواهد کرد و پس از یک دوره چهارماهه، در بهمن ماه 99 با اهدای جایزه 150 میلیون تومانی به برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رویداد بازی سازی کژوال کمپ که اولین دوره آن در سال 97 برگزار شد، برای دومین سال از 22 شهریور شروع به کار خواهد کرد و پس از یک دوره چهارماهه، در بهمن ماه 99 با اهدای جایزه 150 میلیون تومانی به برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

کافه بازار برگزار کننده این رویداد است و بنیاد ملی بازی های رایانه ای و انستیتو ملی بازی سازی و مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (دایرک) بنیاد، یکی از چند حامی آن.

رویداد بازی سازی کژوال کمپ یک رویداد آموزشی تولید بازی با هدف ارتقاء صنعت بازی سازی درکشور است.

در این رویداد شرکت کننده ها که باید از میان بازی سازان و دانشجویان علاقه مند به تولید بازی باشند، طی فرآیندی برنامه ریزی شده در مسیر تولید بازی و جذب کاربر جهت دهی می شوند.

  بازی سازی طی فرآیندی چهار ماهه رویداد بازی سازی کژوال کمپ که از 22 شهریور شروع به کار خواهد کرد در چندین مرحله مختلف و در سه بازه زمانی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد «کژوال کمپ» با هدف ارتقاء صنعت بازی موبایلی

دومین رویداد «کژوال کمپ» با هدف ارتقاء صنعت بازی موبایلی