مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-09اجتماعي

طراحی تابلوی مدافعان سلامت در تبریز با استفاده از 200 هزار سنگ


هنرمند مبتکر تکنیک سنگ ریزه که هم اکنون به سفارش شهرداری تبریز ساخت تابلو مدافعان سلامت را آغاز کرده است، از استفاده از 200هزار سنگ برای ساخت این تابلو خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی هنرمند مبتکر تکنیک سنگ ریزه که هم اکنون به سفارش شهرداری تبریز ساخت تابلو مدافعان سلامت را آغاز کرده است، از استفاده از 200هزار سنگ برای ساخت این تابلو خبر داد.

صابر بقال اصغری در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: شهرداری منطقه یک تبریز در نظر دارد تابلوی یادبودی برای مدافعان سلامت در پارک جدیدالاحداث سلامت که در آستانه بهره برداری قرار دارد، ساخته و نصب شود.

وی درباره ویژگی های این تابلو، گفت: این تابلو با تکنیک سنگ ریزه در ابعاد سه متر در دو متر و با استفاده از 200 هزار سنگ ریزه طبیعی و خودرنگ ساخته می شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بقال اصغری با بیان اینکه کل این پروژه توسط جوانان هنرمند تبریزی و به صورت گروهی اجرا می شود، افزود: اولین سنگ های این تابلو، توسط شهردار و اعضایشورای شهر تبریز نصب شده و در واقع با این اقدام کار ساخت تابلوبه طور رسمی آغاز شد.

هنرمند برجسسته تبریز با اشاره به اینکه این تابلو در مدت دو ماه تکمیل خواهد شد، گفت: پتابلوس از تکمیل، طی مراسمی از این رونمایی و در محل پارک سلامت نصب می شو، هدف اصلی از اجرای این تاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی تابلوی مدافعان سلامت در تبریز با استفاده از 200 هزار سنگ

طراحی تابلوی مدافعان سلامت در تبریز با استفاده از 200 هزار سنگ