مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-09سياسي

دومین دوره جایزه ملی غزل «حسین جلال پور» برگزار می شود


دومین دوره جایزه ملی غزل به نام زنده یاد «حسین جلال پور» با محوریت غزل پیش رو به همت خانواده و دوستان این شاعر در گناوه برگزار می شود.

- ایسنا/بوشهر دومین دوره جایزه ملی غزل به نام زنده یاد حسین جلال پور با محوریت غزل پیش رو به همت خانواده و دوستان این شاعر در گناوه برگزار می شود.

شورای سیاستگذاری جایزه ملی مستقل غزل حسین جلال پور، به پاس سه دهه حضور تاثیرگذار این شاعر و پژوهشگر فقید خطه جنوب کشور در عرصه غزل پیش رو ایران، دومین دوره این جایزه را به همت خانواده و دوستان وی در زادگاهش بندر گناوه، برگزار می شود.

با انتخاب شورای سیاست گذاری این رویداد ملی، حسن فرهادی به عنوان دبیر دومین دوره جایزه ملی مستقل غزل حسین جلال پور معرفی شد و این جایزه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

فراخوان دومین جایزه غزل حسین جلال پور هفته پایانی شهریورماه سال جاری منتشر می شود و آغاز ارسال آثار به این رویداد نیز از هفته اول مهرماه است.

همچنین آیین پایانی جایزه ملی غزل حسین جلال پور دی ماه 99 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جلال پور زاده سال 1355 در گناوه و از شاعران موفق جریان دهه هفتاد غزل بود که مجموعه غزل کلاغ بعد از باغ (سروده حسین جلال پور) یکی از کتاب های برجسته این جریان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره جایزه ملی غزل «حسین جلال پور» برگزار می شود

دومین دوره جایزه ملی غزل «حسین جلال پور» برگزار می شود