مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-09فرهنگي

جشنواره تورنتو استفاده از ماسک را اختیاری کرد


تصمیم جشنواره فیلم تورنتو مبنی بر اختیاری کردن استفاده از ماسک در این رویداد سینمایی موجب بروز نگرانی درباره ایمنی شرکت کنندگان شده است.

- تصمیم جشنواره فیلم تورنتو مبنی بر اختیاری کردن استفاده از ماسک در این رویداد سینمایی موجب بروز نگرانی درباره ایمنی شرکت کنندگان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی که هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز در ایتالیا و همچنین سینماهای آمریکا با استفاده الزامی ماسک در حال برگزاری و نمایش فیلم هستند، جشنواره فیلم تورنتو اعلام کرده استفاده از ماسک در حین تماشای فیلم در این رویداد سینمایی الزامی نیست.

مسئولان این جشنواره سینمایی اعلام کرده اند که تمامی پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را رعایت میکنند و در هر نمایش حداکثر 50 مخاطب با فاصله گذاری اجتماعی به تماشای فیلم خواهند نشست.

پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی جشنواره تورنتو کمی ابهام آمیز است و استفاده از ماسک در همه جا الزامی است اما مخاطبان در هنگام نشستن روص صندلی خود الزامی به استفاده از ماسک ندارند.

عملکرد کشور کانادا در مهار شیوع ویروس کرونا موثر بوده است اما گفته میشود مردم این کشور پیش از وضع قوانین جدید تمایلی به استفاده از ماسک نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تورنتو استفاده از ماسک را اختیاری کرد

جشنواره تورنتو استفاده از ماسک را اختیاری کرد