مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-09سياسي

محبت اهل بیت(ع) نزدیک کننده قلوب مسلمین است


رییس دانشگاه مذاهب اسلامی محبت اهل بیت(ع) را در کنار گرایش به کتاب الله، نزدیک کننده قلوب مسلمین از شیعه و اهل سنت دانست.

- رییس دانشگاه مذاهب اسلامی محبت اهل بیت(ع) را در کنار گرایش به کتاب الله، نزدیک کننده قلوب مسلمین از شیعه و اهل سنت دانست.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین مختاری در برنامه سوفیا که از شبکه رادیویی گفت وگو پخش می شود، با بیان اینکه کتاب و سنت، محور اصلی تقریب مذاهب اسلامی است، افزود: آنچه مسلمانان را گرد هم می آورد و نقطه نظرات عالمانِ مسلمان را به هم نزدیک می کند، کتاب و سنت بوده و محبت به اهل بیت(ع) در کنار آیات شریف قرآن، آگاهی عمومی در جامعه اسلامی ایجاد می کند.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی که تحصیلات دانشگاهی خود را در انگلستان گذرانده است، ادامه داد: وحدت و انسجام و روابط همدلانه ای که قرآن بر آن تاکید دارد و سنت پیامبر (ص) بر آن استوار است، (با محبت اهل بیت(ع)) میسر خواهد بود.

مختاری معتقد است تقریب بین مذاهب با محبت اهل بیت (ع) نقطه اشتراک داشته و هر مذهب و گرایش و تفکری محبت به اهل بیت (ع) را سر لوحه برنامه های اعتقادی قرار داده است.

وی افزود: وقتی به تفاسیر مفسران اهل سنت از جمله امام فخر رازی مراجعه می کنیم، روایاتی ذکر می کنند که مسئله مودت و محبت به اهل بیت (ع) را موکدا مورد اشاره قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبت اهل بیت(ع) نزدیک کننده قلوب مسلمین است

محبت اهل بیت(ع) نزدیک کننده قلوب مسلمین است