مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-09دانش

تداوم آموزش مجازی در دانشگاه علوم بهزیستی در شرایط کرونایی کشور


معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اشاره به شرایط کرونایی کشور و تداوم آموزش ها به صورت مجازی تاکید کرد: حوزه آموزش دانشگاه باید همراه دانشجویان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، معاون آموزشی و مدیر امورآموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی (1400- 1399) نشستی با کارشناسان گروه های آموزشی برگزار کرد.

در این نشست، کارشناسان گروه های آموزشی مسایل مربوط به کار خود و نقطه نظرها و پیشنهادها در ارتباط با امور مربوطه را بیان کردند.

دکتر آرش میراب زاده معاون آموزشی و دکتر سهیلا شهشهانی پور مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز با توجه به شرایط کرونایی کشور، انجام امور آموزشی بصورت منظم و دقیق در گروه ها و جدیت در پیگیری درخواست های آموزشی دانشجویان و پاسخگویی به نیازهای آموزشی آنان از طریق فضای مجازی را متذکر شدند.

دکتر میراب زاده معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اشاره به شرایط کرونایی کشور و تداوم آموزش ها بصورت مجازی، نکاتی را درباره چگونگی برقراری ارتباط تنگاتنگ بین اعضای هیات علمی، دانشجویان و ستاد آموزشی دانشگاه و پاسخگویی به نیازهای آموزشی دانشجویان از راه دور متذکر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آموزش مجازی در دانشگاه علوم بهزیستی در شرایط کرونایی کشور

تداوم آموزش مجازی در دانشگاه علوم بهزیستی در شرایط کرونایی کشور