مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-09سياسي

نامه مقتدایی به رییس جمهور برای اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ای به رییس جمهور جهت اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان خبر داد.

- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ای به رییس جمهور جهت اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس مقتدایی در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از نواقص جدی اجرای قانون در کشور قانون تسهیل ازدواج جوانان است که علی رغم تصویب در سال 1384 و تایید آن در شورای نگهبان بخش های عمده آن به درستی اجرا نمی شود.

وی توضیح داد: طبق این قانون قرار بود صندوق اندوخته ازدواج جوانان ایجاد شده و با روش هایی همچون انبوه سازی، کوچک سازی، ارزان سازی و استفاده از روش های نوین ساخت در مسکن، مشکل مسکن جوانان حل شود.

دولت مکلف به ارائه تسهیلات به جوانان شد و باید همه دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی و شهرداری ها تسهیلات رفاهی اعم از تالارها، باشگاه ها و فرهنگ سراها را در اختیار جوانان قرار می دادند که هیچ کدام از این قوانین اجرا نشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت بیش از یک دهه از تصویب این قانون شرایط به گونه ای پیش رفته که عملا قانون مصوب از اذهان عمومی حذف شدند، لذا در نامه ای به ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مقتدایی به رییس جمهور برای اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان

نامه مقتدایی به رییس جمهور برای اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان