مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-09سياسي

علمای اسلام اعتراض خود به توهین به مقدسات را به گوش جهانیان برسانند


نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری درپی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و رسول خدا (ص) گفت: علمای اسلام، نهادها و مراکز علمی در این عرصه حضوری جدی داشته و اعتراض خود را از چنین اقداماتی به گوش جهانیان برسانند و عموم مسلمین و دولت های اسلامی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری درپی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و رسول خدا (ص) پیامی صادر کرد.

 بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ  اخیرا توسط عده ای در کشور سوئد و یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم توهین شده و نسخه ای از این آخرین مائده آسمانی را سوزاندند و تصاویری موهن علیه رسول الله حضرت محمد مصطفی(ص) نشر گردید.

ولی حقیقت این است که قرآن را با آتش جهل، تعصب و حقیقت ستیزی، نمی توان به آتش کشید و به خیال واهی، برکات انسان ساز آن را در اعتلای جامعه بشری از میان برداشت و سراج منیر رسول الله حضرت محمد مصطفی(ص) را خاموش کرد.

خاتم النبیین محمد بن عبدالله رسول رحمت برای جهانیان و قرآن سند صلح، دوستی و کتاب احترام به حقوق انسان ها است لذا مسلمان حقیقی حفظ حرمت مقدسات دینی و همه کتب آسمانی را ضروری می داند و همگان را به حفظ صلح و دوستی در جهان فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای اسلام اعتراض خود به توهین به مقدسات را به گوش جهانیان برسانند

علمای اسلام اعتراض خود به توهین به مقدسات را به گوش جهانیان برسانند