مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-09اقتصادي

سیستم نسخه ااکترونیک در70 درصد داروخانه های استان مرکزی فعال شده


مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: سیستم نسخه الکترونیک در70 درصد داروخانه های استان مرکزی فعال شده و امیدواریم تا پایان آبان باقی داروخانه ها هم به این سیستم مجهز شوند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: سیستم نسخه الکترونیک در70 درصد داروخانه های استان مرکزی فعال شده و امیدواریم تا پایان آبان باقی داروخانه ها هم به این سیستم مجهز شوند.

محمدرضا جیریایی روز چهارشنبه 19 شهریورماه در رزمایش سایبری سراسری بیمه سلامت که به صورت ویدیوکنفرانس به میزبانی استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: مجموع بدهی در سال گذشته به بیمارستان های دانشگاهی در سه ماهه پایانی سال 98 حدود 249میلیارد و 79 میلیون ریال است و مطالبات دانشگاهی تا پایان خرداد ماه سال جاری تسویه و پرداخت شده است.

وی افزود: 150 مبلیارد تومان امسال در بیمه سلامت استان مرکزی جذب شد که 120 میلیارد تومان از این منابع مالی برای تسویه بدهی های سال گذشته و 30 میلیارد تومان برای تسویه بدهی های سه ماه نخست امسال هزینه شده است.

وی گفت: 200 میلیارد تومان اعتبار امسال به بیمه سلامت استان مرکزی اختصاص یافته که 30 میلیارد تومان این اعتبارات جذب شده و تا پایان سال بقیه این منابع مالی نیز برای پرداخت طلب موسسه های طرف قرارداد جذب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم نسخه ااکترونیک در70 درصد داروخانه های استان مرکزی فعال شده

سیستم نسخه ااکترونیک در70 درصد داروخانه های استان مرکزی فعال شده