مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-09سياسي

نامه مقتدایی به روحانی درباره اجرای تسهیل ازدواج جوانان


نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به قانون تسهیل ازدواج جوانان گفت:در عدم توجه دولت به این قانون و اجرای آن به همراه جمعی از نمایندگان به کمیسیون اصل 90 و قوه قضاییه شکایت خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه 19 شهریور) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از نواقص جدی اجرای قانون در کشور قانون تسهیل ازدواج جوانان است که علی رغم تصویب در سال 1384 و تایید آن در شورای نگهبان بخش های عمده آن به درستی اجرا نمی شود.

وی توضیح داد: طبق این قانون قرار بود صندوق اندوخته ازدواج جوانان ایجاد شده و با روش هایی همچون انبوه سازی، کوچک سازی، ارزان سازی و استفاده از روش های نوین ساخت در مسکن، مشکل مسکن جوانان حل شود.

دولت مکلف به ارائه تسهیلات به جوانان شد و باید همه دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی و شهرداری ها تسهیلات رفاهی اعم از تالارها، باشگاه ها و فرهنگ سراها را در اختیار جوانان قرار می دادند که هیچ کدام از این قوانین اجرا نشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت بیش از یک دهه از تصویب این قانون شرایط به گونه ای پیش رفته که عملا قانون مصوب از اذهان عمومی حذف شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مقتدایی به روحانی درباره اجرای تسهیل ازدواج جوانان

نامه مقتدایی به روحانی درباره اجرای تسهیل ازدواج جوانان