مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-09اقتصادي

پیشرفت 35 درصدی پروژه پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر اراک/فاز دوم، خیابان محسنی


مدیر نظارت و کنترل شهرداری اراک گفت: پروژه پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر 35 درصد پیشرفت داشته است و در گام دوم به زودی پیاده راه سازی خیابان محسنی آغاز می شود.

- ایسنا/مرکزی مدیر نظارت و کنترل شهرداری اراک گفت: پروژه پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر 35 درصد پیشرفت داشته است و در گام دوم به زودی پیاده راه سازی خیابان محسنی آغاز می شود.

مهدی بنیادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه پروژه خیابان امیرکبیر مطابق طرح مصوب پیاده راه سازی مرکز شهر در کنار مجموعه تاریخی و بزرگ بازار اراک تعریف شده است، اظهار کرد: در راستای مطالبات گسترده مردمی و کاهش ترافیک و از سویی برای کمک به افزایش شور و نشاط اجتماعی و کاهش تمرکززدایی از مرکز شهر پیاده راه سازی مرکز شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر، تعدادی از معابر سواره رو این منطقه را با تغییر در بدنه فعلی به پیاده راه تبدیل کرده و در کنار آن شاهد اجرای مبلمان شهری و حذف و اصلاح بخشی از عوارض بصری و فیزیکی خواهیم بود که در این راستا اخیرا دو پل هوایی که در مجاورت بازار اراک بود توسط شهرداری جمع آوری شد.

بنیادی با تاکید بر اینکه پیاده راه یکی از نیازهای مغفول مانده شهر اراک است که در ماه های اخیر شاهد اهتمام شهرداری اراک در اجرای این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 35 درصدی پروژه پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر اراک/فاز دوم، خیابان محسنی

پیشرفت 35 درصدی پروژه پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر اراک/فاز دوم، خیابان محسنی