مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:152020-09-09پزشكي

مشکلات جسمی و روانی از عواقب بلندمدت کروناویروس/ مردم ورزش کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان گفت: کم تحرکی، افسردگی، وسواس و مشکلات جسمانی و روانی از آسیب ها و عواقب بلندمدت جدی شیوع کروناویروس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی ​ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: از تلاش دستگاه های اجرایی و استانداری سمنان که در برگزاری قانون مند و با رعایت دستورالعمل بهداشتی کنکور سراسری و عزاداری حسینی در استان اقدام کردند، نهایت قدردانی را دارم.

وی اضافه کرد: اتصال زندان جدید سمنان به سامانه سیب برای مقابله با ویروس است که با برنامه ریزی اصولی باید این موضوع را مدیریت و برای رفع این چالش اقدام کرد.

وی تصریح کرد: اهمیت ورزش در ارتباط با رفع مشکلات روحی و جسمانی بسیار تأثیرگذار است و دستگاه های اجرایی مربوط در قالب های مختلف برای تشویق مردم به ورزش اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: بر اساس مصوبات جلسه قبل از زندان مرکز سمنان بازدید و با برگزاری چندین جلسه و انعقاد تفاهم نامه سه جانبه استانداری، اداره کل زندان ها و دستگاه های مرتبط مقرر شد در راستای حمایت همه جانبه از خانواده زندانیان و پیگیری امور زندانیان اقدام شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات جسمی و روانی از عواقب بلندمدت کروناویروس/ مردم ورزش کنند

مشکلات جسمی و روانی از عواقب بلندمدت کروناویروس/ مردم ورزش کنند