مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-09بين الملل

رییس نیروی زمینی ارتش آمریکا: جنگ آخرین راه پیشنهادی سران ارتش است


رییس نیروی زمینی ارتش آمریکا به این ارزیابی جدیدا مطرح شده از سوی دونالد ترامپ مبنی بر اینکه رهبران ارشد ارتش این کشور مشتاق به جنگ به خاطر نفع رساندن به مقاطعه کاران نظامی هستند واکنش نشان داد.

- رییس نیروی زمینی ارتش آمریکا: جنگ آخرین راه پیشنهادی سران ارتش است رییس نیروی زمینی ارتش آمریکا به این ارزیابی جدیدا مطرح شده از سوی دونالد ترامپ مبنی بر اینکه رهبران ارشد ارتش این کشور مشتاق به جنگ به خاطر نفع رساندن به مقاطعه کاران نظامی هستند واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یاهونیوز، جیمز مک کانویل، رییس ستاد کل نیروی زمینی ارتش آمریکا دراظهاراتی با اشاره به افسران و مشاوران ارشد ارتش گفت: بسیاری از این رهبران پسران و دخترانی دارند که در ارتش خدمت می کنند.

بسیاری از این رهبران پسران و دخترانی دارند که به جنگ رفته اند و شاید همین الان هم در جنگ شرکت داشته باشند.

من می توانم به مردم آمریکا این اطمینان را بدهم که رهبران ارشد تنها زمانی که برای امنیت ملی ما ضرورت داشته باشد و به عنوان آخرین راه توصیه به اعزام سربازانمان به جنگ خواهند کرد.

این ژنرال چهار ستاره ارتش آمریکا اشاره ای به رییس جمهور نکرد اما این اظهاراتش را در جریان مصاحبه ای اینترنتی با پایگاه دیفنس وان در پاسخ به این سوال که آیا مقامهای ارشد ارتش مدیون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس نیروی زمینی ارتش آمریکا: جنگ آخرین راه پیشنهادی سران ارتش است

رییس نیروی زمینی ارتش آمریکا: جنگ آخرین راه پیشنهادی سران ارتش است