مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-09ورزشي

در هتل آزادی چه خبر است؟/ اجاره طبقه 23 برای مذاکرات لاکچری استقلال!


مذاکرات استقلال با بازیکنان مدنظر به جای ساختمان این باشگاه به هتلی در شمال شهر تهران منتقل شده است و اخبار نقل و انتقالات این تیم را باید از لابی هتل جست و جو کرد.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ در سال های گذشته هواداران استقلال عادت داشتند اخبار نقل و انتقالات این تیم را در نیمه های شب دریافت کنند.

در دوران معاونت پندار توفیقی در این باشگاه، او مذاکراتش را با بازیکنان مدنظر این تیم در دفتر کارش انجام می داد و اخبار نقل و انتقالات در حدود ساعت دو یا سه بامداد به دست هواداران می رسید.

امسال هم نوع دیگری از نقل و انتقالات استقلال از سوی معاونان جدید ارائه شده است.

این بار استقلالی ها مذاکرات را به جای ساختمان این باشگاه که یک عرف بین المللی است، در هتلی واقع در شمال تهران انجام می دهند! *اجاره یک طبقه هتل برای مذاکرات لاکچری هتل آزادی، محل مذاکرات در جوار اتوبان چمران یکی از بزرگترین هتل های ایران است که در گذشته تیم ملی فوتبال ایران هم در این هتل استقرار داشت اما حالا استقلالی ها این هتل را به محل مذاکره تبدیل کردند.

علت اینکه چرا این محل برای مذاکره انتخاب شده مشخص نیست و شاید این فرضیه مطرح شود که روزانه هزاران نفر برای مذاکره می آیند که اساسا چنین مطلبی هم درست نیست اما جالب است بدانید که کل طبقه 23 این هتل در اختیار استقلالی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هتل آزادی چه خبر است؟/ اجاره طبقه 23 برای مذاکرات لاکچری استقلال!

در هتل آزادی چه خبر است؟/ اجاره طبقه 23 برای مذاکرات لاکچری استقلال!