مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-09اقتصادي

فعال شدن حساب بانکی 68 هزار متقاضی مسکن ملی


پرونده مربوط به 70 هزار متقاضی واجد شرایط مسکن ملی به شعب بانک مسکن ارسال شده است.

- جی پلاس، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در تشریح اولین گزارش مربوط به روند تامین مالی طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد: حساب بانکی 68 هزار متقاضی واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن، در شعب بانک مسکن(در سراسر کشور) فعال شد.

این تعداد متقاضی تا کنون1400میلیارد تومان در مجموع، واریز کردهاند که بخشی از آورده نقدی متقاضیان در این طرح به حساب می آید.

مدیر عامل بانک مسکن تصریح کرد: با توجه به روند ثبت نام متقاضیان، مراحل لازم برای صحتسنجی شرایط اولیه متقاضیان از بابت واجد شرایط بودن و همچنین رسیدگی اداری به پروندهها در ادارات راه و شهرسازی استان ها، از کل افراد ثبت نام کننده، تا کنون پرونده مربوط به 70 هزار متقاضی واجد شرایط به شعب بانک مسکن ارسال شده است که مقایسه این تعداد پرونده با تعداد حساب های افتتاح شده بیانگر سرعت قابل توجه همکاران بانکی در پیشبرد امور تسهیلاتی مرتبط با طرح اقدام ملی است.

شایان با بیان اینکه کار بررسی و عملیات معرفی متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن از طریق ادارات راه و شهرسازی استان ها و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت عمران شهرهای جدید انجام می شود، گفت: تا کنون مطابق اطلاعاتی که در سامانه این طرح در وزارت راه و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن حساب بانکی 68 هزار متقاضی مسکن ملی

فعال شدن حساب بانکی 68 هزار متقاضی مسکن ملی