مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-09اقتصادي

ثابت نگه داشتن قیمت مرغ در بازار دشوار است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با نوسانات دلار و افزایش قیمت نهاده های دامی، ثابت نگه داشتن قیمت مرغ کار دشواری بوده و ممکن است در روزهای آینده شاهد افزایش قیمت مرغ باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین طلوعیان ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گلستان اظهارکرد: در توزیع نهاده های مرغ مشکلاتی به وجود آمده و با همت جهاد کشاورزی و امور دام قیمت را ثابت نگه داشتیم.

وی با بیان اینکه نیاز روزانه استان به مزغ بیش از 65 هزار تن است، افزود: با نوسانات دلار و افزایش قیمت نهاده های دامی، ثابت نگه داشتن قیمت مرغ کار دشواری بوده و ممکن است در روزهای آینده شاهد افزایش قیمت مرغ باشیم.

طلوعیان توضیح دادکه محاسبه و تصویب قیمت جدید نهاده ها در کارگروه تنظیم بازار در قیمت تمام شده مرغ تأثیر می گذارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با به سهمیه شکر استان اشاره کرد و ادامه داد: سهمیه شکر استان در بخش خانگی در تیرماه هزار و 422 تن، در مرداد دو هزار و 132 تن و در شهریور هزار و 431 تن بوده است.

وی با بیان این که در جذب شکر سهمیه ای در بخش صنعت مشکلی وجود ندارد اما در بخش مردمی مشکلاتی وجود دارد، گفت: مقرر شده بود که شکر به صورت بسته بندی شده و با قیمت هر کیلوگرم هزار و 700 تومان در بازار استان عرضه شود اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثابت نگه داشتن قیمت مرغ در بازار دشوار است

ثابت نگه داشتن قیمت مرغ در بازار دشوار است