مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-09اقتصادي

احیای 1500 واحد صنعتی در دستورکار وزارت صمت


رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: از 46 هزار واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی حدود 21 درصد آن ها با رکود مواجه است که قصد داریم یک هزار و 500 واحد صنعتی از این میزان را به بهره برداری مجدد برسانیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز محسن صالحی نیا در آیین افتتاحیه شهرک صنعتی سفید دشت گفت: بخشی از این شهرک برای صنایع فولاد اختصاص داده شده و بخش های دیگر به تناسب مدار زیست محیطی به واحدهای صنعتی داده می شود.

رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ادامه داد: 14 میلیارد تومان برآورد اولیه احداث این شهرک بوده که بعد از آن احداث پست برق را در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاق نظری که در مجموعه مدیرت عالی استان وجود دارد طرح توسعه شهرک های صنعتی پیگیری خواهد شد و توافقی داشتیم با استاندار که محوریت کار در خصوص منطقه ویژه اقتصادی به شرکت شهرک های صنعتی واگذار شود.

صالحی نیا اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی ظرفیت بسیار خوبی را برای استان ایجاد خواهد کرد و با ترکیب اقداماتی مشترک با مجموعه استانداری ظرف چند ماه آینده می توانیم شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

وی اضافه کرد: در سطح کشور بالغ بر 850 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد و حدود 70 شهرک دیگر نیز درحال آماده سازی است که به این تعداد اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 1500 واحد صنعتی در دستورکار وزارت صمت

احیای 1500 واحد صنعتی در دستورکار وزارت صمت