مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-09ورزشي

ساوجی ها رقبای خود در لیگ برتر فوتسال را شناختند


مراسم قرعه کشی آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور ساعتی قبل به میزبانی باشگاه مس سونگون و در شهر تبریز برگزار شد که تیم ها در دو گروه 7 تیمی رقبای خود را شناختند.

- سن ایچ ساوه نماینده استان در این رقابت در گروه دوم با تیم های مس سونگون، فرش آرا مشهد، ملی حفاری اهواز، هایپر شهر، ارژن شیراز و راگا تهران به رقابت خواهد پرداخت.

 گیتی پسند اصفهان، ستارگان ورامین، شهروند ساری، محمدسیما قم، مقاومت البرز، اهورا بهبهان و کراپ الوند ایرانیان نیز در گروه اول این رقابت ها قرار گرفته اند.

ساوجی ها که سال گذشته با کسب نتایج قابل قبول و قرار گرفتن در رده ششم به مرحله پلی آف صعود کرده بودند، با قبول شکست در 2 بازی از 3 بازی مقابل تیم گیتی پسند اصفهان از صعود به فینال بازمانده و در اولین سال حضور در لیگ برتر نشان دادند که حرف های زیادی برای گفتن در لیگ برتر دارند.

نماینده استان که در این فصل بازیکنانی چون پژمان بهادیوند، سینا پرکاس، علیرضا ابوالقاسمی و مهدی کریمی را جذب کرده و با تمدید قرارداد با اصغری مقدم سرمربی خود در این رقابت ها حاضر شده است در اولین دیدار خود با مس سونگون قهرمان فصل گذشته در ساوه مصاف خواهد کرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس این رقابت ها در دو گروه 7 تیمی برگزار خواهد شد که ازهر گروه 3 تیم بالای جدول به مرحله بعد صعود خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوجی ها رقبای خود در لیگ برتر فوتسال را شناختند

ساوجی ها رقبای خود در لیگ برتر فوتسال را شناختند