مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-09سياسي

وصول 32 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی


علی دهقان کیا رییس کانون بازنشستگان کارگری شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه سالاری در مدت کوتاهی که مسئولیت این سازمان را بر عهده داشتند، - رییس کانون بازنشستگان کارگری شهر تهران با اعلام رضایت از عملکرد دکتر سالاری طی مدت یکسال اخیر در سازمان تامین اجتماعی، گفت: وصول 32 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی گام مثبت دیگری بود که در دوره های مدیریت قبلی مشاهده نشده بود.

علی دهقان کیا رییس کانون بازنشستگان کارگری شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه سالاری در مدت کوتاهی که مسئولیت این سازمان را بر عهده داشتند، اقدامات بسیار مثبتی انجام دادند، گفت: بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان از مهمترین این موارد بود که بعد از 10 سال پیگیری کانون های استانی و شهرستانی سراسر کشور، به همت ایشان به ثمر نشست.

وی افزود: حدود 14 هزار و 500 میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و 3 هزار میلیارد تومان به منظور تعیین بن و سایر مزایا برای بازنشستگان در نظر گرفته شد که تاثیر خوبی در زندگی این گروه ایجاد شد.

وی ادامه داد: همچنین وصول 32 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی گام مثبت دیگری بود که در دوره های مدیریت قبلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 32 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی

وصول 32 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی