مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:502020-09-09فرهنگي

سریال «بیگانه ای با من است» برای آبان آماده می شود


مراحل تصویربرداری و تولید سریال «بیگانه ای با من است» مهر ماه به پایان می رسد تا برای پخش در کنداکتور پاییز و احتمالا آبان ماه آماده شود.

- مراحل تصویربرداری و تولید سریال بیگانه ای با من است مهر ماه به پایان می رسد تا برای پخش در کنداکتور پاییز و احتمالا آبان ماه آماده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، بیگانه ای با من است از تازه های سریالی تلویزیون است که از تیر ماه سال گذشته تاکنون درگیر ساخت و مرحله تصویربرداری است و همچنان هم با اضافه شدن بازیگران جدید به تولید خود ادامه می دهد.

این مجموعه به مانند دیگر مجموعه های در حال تولید تلویزیون، چندماهی را به خاطر کرونا به تعلیق درآمد اما نهایتا خرداد ماه ضبط مجددش را از سرگرفت و در عین حال با تغییراتی نیز همراه شد.

بیگانه ای با من است هم اکنون فصل دوم خود را به کارگردانی آرش معیریان در حال تصویربرداری دارد و با اضافه شدن بازیگرانی همچون شهنان شهابی به جمع گروه، از شهرک غزالی به لوکیشن های جدید مثل احمدآباد مستوفی نقل مکان کرده است.

35 قسمت اولیه این سریال 45 قسمتی را احمد امینی کارگردانی کرد که نهایتا به دلیل آنچه تسریع در تولید عنوان شد، کارگردانی باقی فیلمنامه به معیریان سپرده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال «بیگانه ای با من است» برای آبان آماده می شود

سریال «بیگانه ای با من است» برای آبان آماده می شود