مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 11:402020-09-09بين الملل

خروج نظامیان آمریکایی از عراق در راستای اهداف انتخاباتی ترامپ است


نماینده ائتلاف فتح عراق امروز چهارشنبه به خروج شماری از تروریستهای آمریکایی از این کشور واکنش نشان داد و آنرا در راستای اهداف انتخاباتی ترامپ دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، کریم علیوی نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق امروز چهارشنبه به خروج شماری از تروریستهای آمریکایی از این کشور واکنش نشان داد.

وی افزود: مصوبه پارلمان عراق روشن است و آن خروج همه نیروهای خارجی از عراق که در راس آنها نظامیان آمریکایی قرار دارند، است.

عقب نشینی نظامیان آمریکایی باید کلی باشد نه اینکه بخشی از نیروها خارج شوند.

علیوی تاکید کرد: دولت عراق ملزم به اجرایی کردن مصوبه است.

وی گفت: اینکه دونالد ترامپ گاه و بیگاه از خروج بخشی از نیروهای آمریکایی از عراق سخن می گیرد، به منظور اهداف انتخاباتی است.

ترامپ قصد رساندن این پیام به ملت آمریکا را دارد که از ماندن در عراق راضی نیست اما عکس آن عمل می کند و خواهان حضور بلند مدت برای اجرای طرحهای خود در منطقه است.

این در حالی است که دقایقی قبل فرمانده تروریستهای سنتکام از خروج شماری دیگر از تروریستهای آمریکایی از عراق و رسیدن شمار آنها از 5200 نفر به 3000 نفر خبر داده بود.

فرمانده تروریستهای سنتکام اعلام کرده بود: ایالات متحده آمریکا نظامیانش در عراق را از 5200 نظامی به 3000 نظامی در ماه جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج نظامیان آمریکایی از عراق در راستای اهداف انتخاباتی ترامپ است

خروج نظامیان آمریکایی از عراق در راستای اهداف انتخاباتی ترامپ است