مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 12:052020-09-09حوادث

برپایی اعتراضات در لس آنجلس آمریکا برای چهارمین شب متوالی


اعتراضات شهر لس آنجلس آمریکا در پی اقدام پلیس در قتل یک شهروند سیاهپوست در حالی همچنان ادامه دارد که کلانتران این شهر برای دستگیر کردن گروهی معترض، -   دوشنبه هفته گذشته معاونان اداره کلانتری منطقه لس آنجلس در چند بار تیراندازی به یک فرد سیاهپوست و کشتن وی، بار دیگر خشم معترضان آمریکایی را برانگیخت.

راشا تودی گزارش داده این حادثه تیراندازی اواسط روز دوشنبه به وقت محلی در حومه خیابان بودلانگ واقع در جنوب لس آنجلس به وقوع پیوست.

اداره کلانتری لس آنجلس مدعی شده است که معاونان این کلانتری در حال گشت زنی بودند که مرد سیاهپوستی را در حال دوچرخه سواری مشاهده می کنند و تصمیم می گیرند که این فرد دوچرخه سوار را به دلیل تخطی از قوانین ترافیکی و رانندگی، متوقف کنند که ناگهان این فرد، دوچرخه خود را رها کرده و پا به فرار گذاشت.

پلیس مدعی شده است که زمانیکه این فرد سیاهپوست را دستگیر می کنند، وی با مشت به صورت آنها حمله می کند و  اینکه این فرد سیاهپوست با خود سلاحی داشته که در حین درگیری با نیروهای پلیس ناگهان این اسلحه به روی زمین افتاده است.

اعتراضات علیه خشونت پلیس و ضدنژادپرستی بعد از قتل جورج فلوید ، یک سیاهپوست آمریکایی در شهر مینیاپولیس برپا شد و اقدام پلیس در کشتن چند سیاهپوست دیگر در شهرهای دیگر آمریکا به این اعتراضات دامن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اعتراضات در لس آنجلس آمریکا برای چهارمین شب متوالی

برپایی اعتراضات در لس آنجلس آمریکا برای چهارمین شب متوالی