مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-09سياسي

تاکید دادستان تبریز بر ساماندهی کودکان کار


دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی بر ضرورت ساماندهی کودکان کار تأکید کرد و خواستار همکاری دستگاه های مسئول به ویژه نیروی انتظامی و شهرداری در این ارتباط شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی بر ضرورت ساماندهی کودکان کار تأکید کرد و خواستار همکاری دستگاه های مسئول به ویژه نیروی انتظامی و شهرداری در این ارتباط شد.

بابک محبوب علیلو در بازدید از مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان کار در تبریز هم چنین بر تقویت و توسعه آموزشهای فرهنگی و تربیتی با هدف جامعه پذیری و کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه را مورد تأکید قرار داد.

وی با قدردانی از فعالیت این مرکز گفت: در این مراکز ضمن این که افراد خیر و دستگاههای مسئول به ویژه نهادهای حمایتی دولتی و غیر دولتی باید به تکالیف قانونی خود عمل کنند، در عین حال لازم است نسبت به گسترش آموزش های فرهنگی و تربیتی اهتمام شود و فعالیتها تنها به نگهداری صرف محدود نباشد.

وی افزود: مراکز نگهداری از کودکان کار به منزله نهاد خانواده تلقی میشود و شایسته است تا برنامههای آن فراتر از بحث های نگهداری، مولفههای بازسازی اجتماعی و جامعه پذیزی همراه با ارائه الگوهای رفتاری را در بر بگیرد و با اولویت اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دادستان تبریز بر ساماندهی کودکان کار

تاکید دادستان تبریز بر ساماندهی کودکان کار