مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-09سياسي

هم افزایی برای انتقال صنوف آلاینده از بیرجند


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی بر انتقال صنوف آلاینده از بیرجند و حل مسائل موجود با هم افزایی تمام دستگاه ها تاکید کرد.

- حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، امروز چهارشنبه 19 شهریور در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در سال جاری اظهار کرد: با وجود صنوف آلاینده در شهر بیرجند چهره نازیبایی وجود دارد که این مساله باید با همکاری شهرداری، ادارات اوقاف و ثبت اسناد و املاک رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه با توجه به چهره نازیبای برخی اصناف و اعتراضات مردمی، انتقال صنوف آلاینده از ضروریات مرکز استان است، تصریح کرد: بخشی از زمین ها که مربوط به وقفیات است را می توان از تبصره های استیجاری و اجازه از نماینده ولی فقیه استفاده کرد.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به ایجاد مزاحمت و سر و صدای صنوف در شهر، اظهار کرد: برای انتقال صنوف آلاینده باید به دنبال ابزار تشویقی باشیم.

حمیدی با تاکید بر استفاده از ظرفیت دستگاه ها برای حل این موضوع، افزود: ساماندهی صنوف آلاینده به صورت صنف به صنف انجام شود، حتی پروانه رایگان صادر کنید تا تشویق شوند.

وی با بیان اینکه صنوف آلاینده تا پایان سال تعیین تکلیف شوند، اظهار کرد: در مسائل کیفری بخصوص در کلاهبرداری که یک ملک به چند نفر فروخته می شود این قانون کارساز است و اگر به خوبی اجرا شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی برای انتقال صنوف آلاینده از بیرجند

هم افزایی برای انتقال صنوف آلاینده از بیرجند