مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-09پزشكي

مرگ 504 همدانی بر اثر کرونا/ تجربه 2 پیک بیماری در استان


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اشاره به مراجعه بیش از 10 هزار نفر بیمار مشکوک به کروناویروس از زمان شیوع تا امروز به مراکز درمانی استان گفت: - ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اشاره به مراجعه بیش از 10 هزار نفر بیمار مشکوک به کروناویروس از زمان شیوع تا امروز به مراکز درمانی استان گفت: از این تعداد 3792 نفر مبتلا بوده اند که متأسفانه 504 نفر از این افراد فوت شده اند.

دکتر رشید حیدری مقدم چهارشنبه 19 شهریورماه در جلسه هیئت رییسه دانشگاه که با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شده بود، اظهار کرد: استان همدان در سه مرحله آمادگی مقابله با کرونا از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا ایجاد کرده بود که خوشبختانه تاکنون از مرحله نخست مقابله عبور نکرده ایم و ظرفیت ها به خوبی تکافوی نیاز استان بوده است.

وی تشریح کرد: متأسفانه آمارها و بررسی ها نشان می دهد بیش از 70 درصد موارد ابتلا ناشی از حضور در تجمعات و مهمانی ها اعم از عروسی و عزا بوده است، 15 درصد تماس خانوادگی و 14 درصد خرید از بازار در روند شیوع اثرگذار بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به مراجعه بیش از 10 هزار نفر بیمار مشکوک به ابتلا به مراکز درمانی استان اضافه کرد: از این تعداد 3792 نفر مبتلا بوده اند که متأسفانه 504


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 504 همدانی بر اثر کرونا/ تجربه 2 پیک بیماری در استان

مرگ 504 همدانی بر اثر کرونا/ تجربه 2 پیک بیماری در استان