مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-09سياسي

گفت و گوی تلفنی رییس دولت اصلاحات و روحانی تایید شد


وزیر پیشین کشور با تایید تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و رییس دولت اصلاحات، جزییات این گفت و گو را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر پیشین کشور درباره تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و رییس دولت اصلاحات گفت: آقای روحانی گلایه مندی از مشکلاتی که برایش درست کردند، مطرح کرد و خاتمی هم مسائلی را که دولت باید انجام می داده و نداده، بیان کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری روز چهارشنبه با اشاره به تماس تلفنی حسن روحانی و سید محمد خاتمی گفت: تماس تلفنی روحانی و خاتمی برای احوالپرسی و در فضای دوستانه بوده است، آنها در ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم افطاری در مهمانی همدیگر شرکت می کنند و تماس های تلفنی مکرر داشته و دارند.

وی افزود: همین اواخر هم آقای روحانی به خاتمی زنگ زدند و بعد از احوالپرسی و اظهار محبت، طبق صبحتی که از آقای خاتمی شنیدم، در بخشی از این گفت وگو آقای روحانی گرفتاری های دولت و مشکلاتی که بر سر راه دولت وجود دارد را مطرح کردند و آقای خاتمی هم نقطه نظراتی را در مورد سیاست خارجی و داخلی بیان کردند.

وزیر پیشین کشور با بیان اینکه در این تماس تلفنی آقای خاتمی انتقادی برخورد نکرد، اظهار داشت: چیزی که من از آقای خاتمی شنیدم، انتقادی نبود و تماسی دوستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی تلفنی رییس دولت اصلاحات و روحانی تایید شد

گفت و گوی تلفنی رییس دولت اصلاحات و روحانی تایید شد