مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-09ورزشي

احمدی: از هر ورزشی بانوان که با ارزش های کشورمان مغایرت نداشته باشد، حمایت می کنیم


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، هیات های ورزشی استان ها و باشگاه ها را خط مقدم ورزش کشور دانست و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را نسبت به نظارت دقیق برای تامین سلامت ورزشکاران رهنمون ساخت .

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، هیات های ورزشی استان ها و باشگاه ها را خط مقدم ورزش کشور دانست و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را نسبت به نظارت دقیق برای تامین سلامت ورزشکاران رهنمون ساخت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، اهمیت فعالیت هیات های ورزشی استانی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : استان ها و شهرستان ها خط مقدم ورزش کشور هستند و اگر بخواهیم مردم را با فعالیت های ورزشی همراه کنیم باید این کار از طریق هیات های استانی و شهرستانی و باشگاه ها صورت گیرد و بدون آنها ورزش راه به جایی نخواهد برد.

سید عبدالحمید احمدی، هیات ها را بازوان اجرایی فدراسیون ها عنوان کرد و اظهار داشت: هیات ها بار سنگین را برای پاسخ به نیاز 82 میلیون ایرانی بر دوش دارند و توجه ویژه به هیات ها در اولویت های وزارت ورزش و جوانان است و از طرفی انتظار داریم هیات های استانی نیز نظارت ، پیگیری و حمایت لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: از هر ورزشی بانوان که با ارزش های کشورمان مغایرت نداشته باشد، حمایت می کنیم

احمدی: از هر ورزشی بانوان که با ارزش های کشورمان مغایرت نداشته باشد، حمایت می کنیم