مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 13:502020-09-09سياسي

تجمع مردم تهران در مقابل سفارت فرانسه


جمعی از مردم تهران عصر امروز(چهارشنبه 19 شهریور ماه) با تجمع در مقابل سفارت فرانسه توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

- جمعی از مردم تهران عصر امروز(چهارشنبه 19 شهریور ماه) با تجمع در مقابل سفارت فرانسه توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

جمعی از مردم تهران با تجمع در مقابل سفارت فرانسه توهین نشریه شارلی ابدو به حضرت محمد(ص) را مصداق بارز نقش بند 30 بیانیه حقوق بشر دانسته و آن را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، جمعی از مردم تهران با حضور در مقابل سفارت فرانسه اقدام اخیر نشریه شارلی ابدو در توهین به حضرت محمد(ص) را توطئه استکبار برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از جنایاتی که در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا در حال انجام است دانستند و تأکید کردند که این اقدامات موجب تقویت وحدت مسلمانان و عزم راسخ آنها برای مقابله با استکبار جهانی و لابی صهیونیست خواهد شد.

آنها یک صدا در مقابل سفارت فرانسه فریاد زدند که گوش دولت فرانسه و آقای مکرون بشنود که ما از آرمان های اسلام ناب محمدی کوتاه نخواهیم آمد و جبهه مقاومت و ملت ایران و منتظر ضربه بعدی مقاومت به منافع استکبار در سراسر دنیا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردم تهران در مقابل سفارت فرانسه

تجمع مردم تهران در مقابل سفارت فرانسه