مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-09بين الملل

کتاب «40 گفتار» پیرامون آب گلستان منتشر شد


کتاب «40 گفتار» نوشته سیدمحسن حسینی برساووش پیرامون حوزه آب استان گلستان منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، این کتاب 40 یادداشت پیرامون حوزه آب گلستان را در برمی گیرد و وضعیت منابع آبی استان را در هفت بخش شامل مسائل عمومی، کمیت منابع آب، کیفیت منابع آب، مهندسی رودخانه ها، مدیریت سیل، تاسیسات آبی، دریای خزر و خلیج گرگان شامل می شود.

برخی از این یادداشت ها که در فاصله زمانی تابستان 1397 تا زمستان 1398 در رسانه های مختلف منتشر شد، مورد توجه بیشتر خوانندگان سایت ها و رسانه های مکتوب قرار گرفت.

 مروری بر منابع آب تجدیدپذیر استان، خشکه کاری برنج در این خطه شمالی، الزامات و راهکارها، نقش صنایع در صرفه جویی آب و نیاز بخش های مختلف مصرف در استان و تخریب آبخوان ها، بزرگ ترین آسیب رعایت نکردن الگوی کشت در گلستان از جمله گفتارهای این کتاب است.

سیدمحسن حسینی نویسنده کتاب که سابقه تحصیلی، مطالعاتی و کاری در حوزه منابع آب دارد، دانش آموخته رشته زمین شناسی از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد علوم کشاورزی و منابع طبیعی از گرگان و 26 سال سابقه در رده های مختلف کارشناسی و مدیریتی شرکت آب منطقه ای استان گلستان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «40 گفتار» پیرامون آب گلستان منتشر شد

کتاب «40 گفتار» پیرامون آب گلستان منتشر شد