مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 14:002020-09-09حوادث

نیروی انتظامی استان سمنان 3 عملیات به انجام رساند


فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات در استان خبر داد و گفت: انتقال نافرجام جابجایی مواد مخدر، توقیف چهارچرخ در مهدی شهر و کشف 36دستگاه استخراج ارز دیجیتال ازجمله آن ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه با اشراف گسترده اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان انتقال مواد مخدر ردیابی شد، ابراز داشت: بررسی ها نشان داد که قاچاقچیان قصد انتقال محموله را از استان سیستان بلوچستان به سمت استان هرمزگان دارند.

وی بابیان اینکه این قاچاقچیان 101 کیلوگرم تریاک را در یک منزل روستایی دپو کرده بودند، افزود: با حضور به موقع مأموران نیروی انتظامی فرد قاچاقچی دستگیر و یک خودرو 405 نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف چهارچرخ هفت میلیارد ریالی در مهدی شهر خبر داد و ابراز داشت: مأموران انتظامی شهمیرزاد با همکاری عوامل یگان تکاوری در اجرای طرح کنترل و پیشگیری به یک دستگاه تویوتا هایلوکس که حامل یک دستگاه موتور چهارچرخ هزار سی سی بود مظنون شدند.

عبدالله حسنی در ادامه تصریح کرد: طی بررسی های به عمل آمده مشخص شد مظنون هیچ گونه مدرک و مجوز قانونی برای انتقال آن به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی استان سمنان 3 عملیات به انجام رساند

نیروی انتظامی استان سمنان 3 عملیات به انجام رساند