مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-09اجتماعي

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تنها راه نجات دریاچه زریوار است


استاندار کردستان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را تنها راهکار در راستای نجات دریاچه زریبار مریوان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه کمیته استانی برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار با بیان اینکه همواره در مورد زریوار و ساماندهی آن صحبت می شود ولی توجه جدی به آن نمی شود، گفت: زریوار یک ظرفیت بزرگ زیست محیطی و گردشگری برای استان است ولی متاسفانه برای زریوار کار چندانی انجام نشده است.

وی اضافه کرد: اگر نسبت به ساماندهی و رفع مشکلات تالاب زریوار درست اقدام می شد این تالاب می توانست یک منبع درآمدی پایدار برای استان باشد.

مرادنیا عنوان کرد: راه نجات زریوار و کاستن از مشکلات آن به کار گرفتن بخش خصوصی توانمند و دارای برنامه است که به صورت وسیع وارد کار شود.

استاندار کردستان همچنین خطاب به مدیران محیط زیست در خصوص برنامه های مختلف برای مطالعه مشکلات زریوار، گفت: سالهاست از این دست مطالعات پراکنده در دست انجام است ولی نتیجه چندانی از آن حاصل نشده است، بنابراین ضرورت دارد چند مورد برنامه محدود مشخص و نسبت به اجرایی شدن آن اقدام شود.

مرادنیا اظهار کرد: بهتر است سازمان محیط زیست قانون حفاظت از تالاب ها را در مورد زریوار به اجرا گذارد و عوامل تهدید کننده آن را رفع کند، چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تنها راه نجات دریاچه زریوار است

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تنها راه نجات دریاچه زریوار است