مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-09اجتماعي

روزانه 774 تن زباله در ایلام جمع آوری می شود


معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام، گفت: روزانه 774 تن زباله در سطح استان جمع آوری می شود که از این میزان 528 تن مربوط پسماند شهری و 245 تن پسماند روستایی است.

- علی طاهر سارایی معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: روزانه 774 تن زباله در سطح استان جمع آوری می شود که از این میزان 528 تن مربوط پسماند شهری و 245 تن پسماند روستایی است.

وی افزود: همچنین سالانه 148 تن پسماند صنعتی و 575 تن پسماند عادی بیمارستانی جمع آوری و به سایت دفن پسماند منتقل می شود.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام، اظهار کرد: پسماندهای عفونی بیمارستانی که سالانه 730 تن است پس از جمع آوری در مرکز این بیمارستان ها به زباله های عادی تبدیل می شود.

سارایی بیان داشت: حفظ محیط زیست و طبیعت امر و وظیفه ای همگانی و عمومی است که باید تمام دستگاه ها و اقشار مختلف مردم در آن سهیم باشند.

  وی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت فعلی جایگاه پسماند ایوان مورد تأیید اداره کل حفاظت محیط زیست نیست، این جایگاه اگر چه دارای مجوزهای محیط زیستی است اما در حال حاضر به دلیل انباشت بیش از حد زباله ها، سوزاندن روزانه آن ها و رها شدن شیرابه در فصل زمستان، معضلاتی برای محیط زیست منطقه ایجاد کرده که ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 774 تن زباله در ایلام جمع آوری می شود

روزانه 774 تن زباله در ایلام جمع آوری می شود