مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 14:202020-09-09دانش

سیستم های اعلام و اطفا حریق با قابلیت های ویژه در پارک علم و فناوری البرز تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پویا پارسا با اشاره به اینکه این شرکت در سال 1399 توسط جمعی از فارغ التحصیلان متخصص و متعهد دانشگاه های کشور در مرکز رشد پارک علم و فناوری البرز تأسیس شد، - مدیرعامل شرکت فناور آتش پاد دیار البرز مستقر در پارک علم و فناوری البرز از تولید سیستم های اعلام و اطفا حریق با قابلیت ها، نوآوری ها و ابداعات جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پویا پارسا با اشاره به اینکه این شرکت در سال 1399 توسط جمعی از فارغ التحصیلان متخصص و متعهد دانشگاه های کشور در مرکز رشد پارک علم و فناوری البرز تأسیس شد، گفت: این شرکت از شرکت های فناور خدمات دهنده و تولیدکننده تجهیزات آتش نشانی است.

پارسال افزود: شرکت فناور آتش پاد دیار البرز در حوزه های مشاوره، طراحی، نظارت، اجرا خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد و در زمینه تولید سیستم های اعلام و اطفا حریق محصولات خود را در آینده نه چندان دور به بازار ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کسب و کار ما بر حوزه ایمنی و آتش نشانی تمرکز دارد، تصریح کرد: ما خدمات و تجهیزات اعلام و اطفا حریق را برای ساختمان های بالای 4 طبقه خصوصی، عمومی و دولتی و مراکز صنعتی و مراکز عمومی همانند سالن ها ورزشی، انبار ها و پارکینگ ها طراحی، زیر نظر سازمان آتش نشانی طراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم های اعلام و اطفا حریق با قابلیت های ویژه در پارک علم و فناوری البرز تولید شد

سیستم های اعلام و اطفا حریق با قابلیت های ویژه در پارک علم و فناوری البرز تولید شد