مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-09اجتماعي

طرح مهر تحصیلی، حامی دانش آموزان محروم فارس


پنج هزار و 100 بسته آموزشی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت مناطق محروم استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس، چهارشنبه در حاشیه آیین توزیع پنج هزار بسته آموزشی در جمع خبرنگاران گفت: کمک به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت و تامین وسایل تحصیل دانش آموزان همیشه با آغاز سال تحصیلی در دستور کار این اداره کل بوده است.

حجت الاسلام سید عباس موسوی با اجرای طرح مهر تحصیلی به صورت هرساله اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع کرونا طرح مهر تحصیلی را بدون حضور دانش آموزان اجرا کردیم که بسته های آموزشی تهیه شده از محل اعتبار موقوفات بین  دانش آموزان مناطق محروم شهر شیراز و شهرستان های مختلف استان توزیع شود.

وی ادامه داد: از پنج هزار و 100 بسته آموزشی که بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع می شود، چهار هزار بسته  توسط موقوفه مرحوم حاج عباس علی عطار شیرازی تهیه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: مابقی بسته های آموزشی نیز از سایر موقوفات در سطح استان تهیه شده که هم در شهر شیراز و هم در سایر شهرهای استان بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

موسوی یادآور شد: پنجمین سال است که این طرح بین دانش آموزان فارس اجرا می شود و دانش آموزان نیازمند توسط آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مهر تحصیلی، حامی دانش آموزان محروم فارس

طرح مهر تحصیلی، حامی دانش آموزان محروم فارس