مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 15:452020-09-09بين الملل

نشست اتحادیه عرب بدون محکوم کردن سازش با رژیم اشغالگر به کار خود پایان داد


نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب به دلیل کارشکنی برخی وزرا، در صدور قطعنامه ای در محکومیت هر گونه سازش کشورهای عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی ناکام ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شماری از کشورهای عربی در نشست امروز اتحادیه عرب پیش نویس قطعنامه ای را که فلسطین علیه عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی ارائه کرده بود، ناکام گذاشتند.

در این پیش نویس آمده است: توافق سه جانبه امارات، آمریکا و اسراییل نمی تواند به اجماع اعراب در مورد مسئله فلسطین ضربه بزند همان گونه که تصمیم کشورهای عربی را در رد معامله قرن تغییر نمی دهد و نمی تواند دیدگاه کشورهای عربی مبتنی بر راه حل دو دولتی را تغییر دهد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری فلسطین(PNN)، پیش نویس قطعنامه فلسطین با محتوای توافق سه جانبه آمریکا، امارات و اسراییل مخالفت می کند، زیرا مفاهیم مندرج در این توافق را ضربه به اصول و آرمان های فلسطینی می داند.

مهند عکلوک سفیر فلسطین گفت: در یکصد و پنجاه و چهارمین نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب به ریاست فلسطین  سه ساعت درباره بندی از پیش نویس قطعنامه فلسطین علیه سازش امارات با اسراییل بحث شد و ریاض المالکی وزیر خارجه فلسطین هم اصرار داشت که اتحادیه عرب با صدور یک تصمیم یا قطعنامه نقض طرح صلح عربی را محکوم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اتحادیه عرب بدون محکوم کردن سازش با رژیم اشغالگر به کار خود پایان داد

نشست اتحادیه عرب بدون محکوم کردن سازش با رژیم اشغالگر به کار خود پایان داد