مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 15:552020-09-09سياسي

اولویت مجمع نمایندگان فارس تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام است


سخنگوی مجمع نمایندگان استان فارس ضمن تشریح مصوبات سومین نشست این مجمع گفت: تکمیل پروژه های عمدانی نیمه تمام استان فارس در اولویت مجمع قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجید انصاری با بیان این مطلب اظهار داشت: در سومین جلسه مجمع عمومی نمایندگان استان فارس، مصوبات سفر رییس سازمان برنامه وبودجه به استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پیش از سفر نوبخت به استان فارس، رییس مجمع نمایندگان استان نیز با او دیدار داشته که موضوع پروژه های استان نیز مورد بررسی قرار گرفته بود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان فارس ادامه داد: مجموع اعتباری که برای این پروژه ها در نظر گرفته شده، قریب به 2 هزار میلیارد تومان بوده است.

انصاری اضافه کرد: در نشست امروز مجمع نمایندگان فارس مصوب شد تا اولویت با پروژه هایی باشد که تا پایان سال جاری یا سه ماهه نخست سال 1400، تکمیل خواهند شد.

وی بیان داشت: در این نشست موضوع پروژه های از قلم افتاده استان فارس نیز مطرح گشت که قرار شد پیگیری آن از طریق رییس مجمع نمایندگان استان فارس انجام تا اصلاحات لازم صورت گیرد.

نماینده ممسنی و رستم در مجلس اظهار داشت: در پروژه های مذکور، 70 یا 80 درصد کار انجام شده و دولت نیز درصدد تکمیل آن است که محور فعالیت مجمع نمایندگان فارس تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مجمع نمایندگان فارس تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام است

اولویت مجمع نمایندگان فارس تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام است