مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 16:152020-09-09سياسي

تاکید سفیر نیکاراگوئه بر گسترش روابط موزه ای با ایران


سفیر جدید نیکاراگوئه در تهران در دیدار با رییس کل موزه ملی ایران در محل موزه بر توسعه روابط فرهنگی میان دو کشور خصوصا در زمینه همکاری های موزه ای تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، ایساک لنین براوو - سفیر جدید نیکاراگوئه - در تهران و جبرییل نوکنده - رییس کل موزه ملی ایران - 19 شهریورماه با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.

نوکنده در این دیدار تفاهم نامه های همکاری با بیش از 50 موزه بزرگ دنیا را نشانه ای از تمایل و تلاش موزه ملی ایران برای مشارکت پویا در شبکه موزه های جهان و در سطح بین الملل دانست و با بیان این که کشور نیکاراگوئه از لحاظ استاندارد موزه ای در سطح بالایی قرار دارد، افزود: موزه ملی ایران آمادگی دارد تا با امضای تفاهم نامه با موزه ملی نیکاراگوئه در زمینه همکاری های مشترک بین موزه ها مانند پروژه های مشترک پژوهشی، نمایشگاه های متقابل و سخنرانی های تخصصی، بسترساز توسعه روابط فرهنگی دو کشور باشد.

رییس کل موزه ملی ایران با توجه به محدودیت های ناشی از همه گیری کووید 19 در عملکرد موزه ها، برگزاری نمایشگاه ها و پروژه های مجازی مشترک را تا رفع این بحران پیشنهاد کرد.

ایساک لنین براوو در مقام سفیر جمهوری نیکاراگوئه در ایران با اشاره به تشکیل جلسه در موزه ملی ایران به عنوان کانون بزرگ فرهنگ ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سفیر نیکاراگوئه بر گسترش روابط موزه ای با ایران

تاکید سفیر نیکاراگوئه بر گسترش روابط موزه ای با ایران