مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 18:102020-09-09سياسي

آغازمرحله دوم رزمایش مواسات در کنگان+فیلم


همزمان با ماه محرم و بهار تعلیم و تربیت مرحله دوم رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه در مصلای شهدای محراب شهرستان کنگان با رمز لبیک یا حسین آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، همزمان با ماه محرم و بهار تعلیم و تربیت مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه امروز در مصلای شهدای محراب شهرستان کنگان با رمز لبیک یا حسین آغاز شد.

حجت الاسلام محمود محمودی در حاشیه این آیین در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در مرحله دوم رزمایش مواسات در این شهرستان که با شعار ما ملت امام حسینیم و با رمز لبیک یا حسین در مصلی برگزار شد به همت بسیج سازندگی ناحیه سپاه، موسسه خیریه مهرآوران کنگان، موسسه خیریه المهدی و برخی گروه های جهادی از جمله نورالزهرا سلام الله علیها افزون بر دو هزار بسته نوشت افزار برای گروه های هدف تهیه شد.

امام جمعه شهر کنگان با بیان اینکه این بسته ها شامل کیف، کفش و نوشت افزار است افزود: بسته های تهیه شده توسط موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری ، بسیج و گروه های جهادی ظرف این هفته و هفته آینده بین گروه های هدف که عمدتا دانش آموزان اند توزیع خواهد شد.

امام جمعه کنگان با اشاره به اهمیت رزمایش مواسات عنوان کرد: رزمایش مواسات تاسی به سیره نبی مکرم اسلام و اهلبیت مطهر ایشان بویژه سیدالشهدا(ع) و در راستای تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازمرحله دوم رزمایش مواسات در کنگان+فیلم

آغازمرحله دوم رزمایش مواسات در کنگان+فیلم