مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 19:302020-09-09اقتصادي

آژانس آمریکایی به دورنمای تقاضا برای نفت بدبین شد


اداره اطلاعات انرژی آمریکا دورنمای رشد تقاضای جهانی برای نفت در سال 2021 را به دلیل انتظار برای رشد کمتر مصرف در چین، در مقایسه با گزارش ماه گذشته خود 500 هزار بشکه در روز کاهش داد.

- اداره اطلاعات انرژی آمریکا دورنمای رشد تقاضای جهانی برای نفت در سال 2021 را به دلیل انتظار برای رشد کمتر مصرف در چین، در مقایسه با گزارش ماه گذشته خود 500 هزار بشکه در روز کاهش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در جدیدترین گزارش دورنمای کوتاه مدت انرژی ، پیش بینی کرد تقاضای چین برای نفت در سال میلادی آینده یک میلیون بشکه در روز رشد می کند که کمتر از 1.

5 میلیون بشکه در روز پیش بینی ماه گذشته این آژانس است.

طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تقاضای جهانی برای نفت در اوت به میزان یک میلیون بشکه در روز رشد کرد که کندترین رشد ماهانه از زمان آغاز بهبود تقاضا پس از وضع قرنطینه مقابله با ویروس کرونا در ماه مه بود.

همچنین در اوت برای نخستین بار روند رشد عرضه جهانی از رشد تقاضای جهانی برای نفت فراتر رفت.

با وجود روند متفاوت رشد تولید و مصرف جهانی نفت در اوت، اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد روند توازن میان عرضه و تقاضا در بازار نفت تا پایان سال 2020 در نتیجه تداوم روند احیای تقاضا، محدودیت عرضه اوپک پلاس و کاهش تولید ناشی از قیمت پایین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس آمریکایی به دورنمای تقاضا برای نفت بدبین شد

آژانس آمریکایی به دورنمای تقاضا برای نفت بدبین شد