مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 20:202020-09-09اقتصادي

بهره برداری از 43 طرح عمرانی تا پایان سال در گیلان


43 طرح عمرانی به ارزش 1954 میلیارد تومان در گیلان داریم که می تواند تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

- ایسنا/گیلان معاون رییس جمهور گفت: 43 طرح عمرانی به ارزش 1954 میلیارد تومان در گیلان داریم که می تواند تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

محمدباقر نوبخت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گیلان که شامگاه گذشته در سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: گزارش پیشرفت طرح های اقتصاد مقاومتی آنچه که گزارش شد با درخواستی که از دستگاه های نظارتی استان داریم آنها هم گزارشی را در همین بخش برای من ارسال کنند تا با مقایسه این گزارش ها میزان دقیق پیشرفت پروژه ها حاصل شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: گزارش مدیرکل کار و تعاون نشان از تفاوت معنی دار بین اظهار تا عمل بود، زیرا 33 درصد احراز صحت قابل تامل است؛ این در عرصه نیروی انسانی بود که در حوزه غیر نیروی انسانی میزان منابعی که برای طرح استفاده شده یا میزان تولیدی که صورت گرفت از دیگر شاخصه هاست که از دستگاه های نظارتی استان انتظار دارم گزارش خود را از روند پروژه ها ارسال کنند.

معاون رییس جمهور گفت: ما برای توسعه استان دو اقدام دیگر در حال اجرا داریم که بخشی شامل تمرکز بر روی طرح های تولیدی است، مقام معظم رهبری با عنایت به ویژگی سال جاری جهش تولید را از ما خواستند و از دوم فروردین هم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 43 طرح عمرانی تا پایان سال در گیلان

بهره برداری از 43 طرح عمرانی تا پایان سال در گیلان