مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-10ورزشي

حلال کن آقای دایی!


شاید حالا که رکورد تاریخی علی دایی در خطر است، وقت حلالیت خواهی از او باشد؛ فرصتی برای تشکر از این که هرگز برای تیم ملی ناز نکرد، بایرن مونیخ و هرتا برلین را پس زد و برای تک تک مسابقات ملی به ایران آمد، - شاید حالا که رکورد تاریخی علی دایی در خطر است، وقت حلالیت خواهی از او باشد؛ فرصتی برای تشکر از این که هرگز برای تیم ملی ناز نکرد، بایرن مونیخ و هرتا برلین را پس زد و برای تک تک مسابقات ملی به ایران آمد، بارها با بدن آسیب دیده برای پرچم ایران بازی کرد و در نهایت بدون حتی یک بازی خداحافظی، با انبوهی از جوک های پیامکی در تیم ملی بازنشسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: همان طور که پیش بینی می شد، از سرگیری مسابقات ملی بعد از وقفه کرونایی باعث شد روند گلزنی های کریس رونالدو با تیم ملی پرتغال از سر گرفته شود و رکورد مشهور علی دایی به خطر بیفتد.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران سال هاست که با 109 گل، بهترین گلزن مسابقات ملی در سراسر جهان به شمار می آید؛ رکوردی که به نظر می رسید تا ابد به نام ایران محفوظ خواهد ماند اما نابغه تلاشگر دنیای فوتبال حالا در آستانه تصاحب آن است.

آبان سال گذشته بود که رونالدو گل شماره 99 خودش را برای تیم ملی پرتغال زد و فاصله اش را با علی دایی به عدد 10 گل کاهش داد اما کرونا مسابقات ملی را 10 ماه تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلال کن آقای دایی!

حلال کن آقای دایی!