مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-10اقتصادي

واگذاری 16هزار هکتار اراضی به عشایر مغان/پیگیری صدور سند مالکیت


استاندار اردبیل از تصویب واگذاری 16 هزار هکتار اراضی دشت مغان به عشایر در هیئت دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو صبح پنجشنبه در بازدید از ناحیه صنعتی رضی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از بررسی های صورت گرفته و تشکیل جلسات متعدد در کمسیون های لوایح و اقتصادی دولت و وزارت جهاد کشاورزی و خصوصی سازی، واگذاری اراضی عشایر مغان به تصویب رسید.

وی افزود: 16 هزار هکتار برای عشایری که قبلاً هیئت هفت نفره واگذار شده بود در طی یک ماه گذشته مصوبه آن انجام شد و یک سری اراضی ویژه بازنشستگان کشت و صنعت مغان نیز در مسیر انجام قرار گرفت.

بهنام جو بیان کرد: علاوه بر این 5 هزار و 480 هکتار بر اساس مصوبه سال 87 دولت وقت انجام شده بود که یک قسمت واگذار شد و سند داده نشده بود که مابقی آن قطعی و نحوه واگذاری مشخص شد.

وی تصریح کرد: در این خصوص مصوب شد تا طبق اقدامی، معاون اقتصادی استانداری مسئولیت کمیته پایش را برعهده گرفته تا اقدامات لازم برای مشخص شدن اراضی و همچنین نقشه ها را آماده کرده و به سازمان خصوصی سازی ارجاع دهد تا واگذاری قطعی هر چه سریع تر انجام شود.

استاندار اردبیل این اقدام را، پایان دادن به نا عدالتی چندین ساله در حوزه عشایر محدوده نشین کشت و صنعت مغان عنوان کرد و افزود: بلاتکلیفی اراضی عشایر محدوده نشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 16هزار هکتار اراضی به عشایر مغان/پیگیری صدور سند مالکیت

واگذاری 16هزار هکتار اراضی به عشایر مغان/پیگیری صدور سند مالکیت