مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-10سياسي

راه اندازی پویش مشق احسان در جمکران/ توزیع لوازم التحریر در مناطق محروم قم


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از تهیه و توزیع لوازم التحریر ویژه مناطق محروم کشور با عنوان پویش مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این مکان مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از اجرای پویش مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار کرد: این پویش با هدف بسته بندی و توزیع لوازم التحریر ویژه مناطق محروم آغاز شده و این بسته ها در هشت نقطه کشور در نقاط محروم توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: لوازم التحریر تهیه شده از سوی ستاد فرمان امام (ره) تولید شرکت های داخلی بوده و برای دانش آموزان دبستانی و دبیرستانی به تفکیک دخترانه و پسرانه فراهم شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: این بسته بندی ها تمامی نیاز یک دانش آموز دبستانی و دبیرستانی برای آغاز سال تحصیلی اعم از کیف، جامدادی آماده شده حاوی مداد، پاک کن، تراش، خودکار، دفاتر 100برگ،80 برگ و 50 برگ به تفکیک خط دار و نقاشی به همراه مداد رنگی و خط کش ژله ای را فراهم کرده است.

حسین آبادی با اشاره به اینکه در محتوای فرهنگی نوشت افزار ها از شخصیت های داخلی مانند فیل شاه، شاهزاده روم، حسنی کوچولو و تمثال های شهدا با محوریت حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم و همچنین شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش مشق احسان در جمکران/ توزیع لوازم التحریر در مناطق محروم قم

راه اندازی پویش مشق احسان در جمکران/ توزیع لوازم التحریر در مناطق محروم قم