مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-10اقتصادي

باغ گل و گیاه شناسی در شهرکرد راه اندازی می شود


مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شهرکرد گفت: حدود 5 میلیارد ریال سرمایه گذاری در باغ گل و گیاه شناسی شهرکرد انجام می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شهرکرد گفت: حدود 5 میلیارد ریال سرمایه گذاری در باغ گل و گیاه شناسی شهرکرد انجام می شود.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری شهرکرد، امین اسدی اظهار کرد: باغ گل و گیاه شناسی در پارک تهلیجان شمالی با حدود 100 نوع گیاه زینتی، دارویی و صنعتی تا پایان سال جاری راه اندازی می شود.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه باغ گل و گیاه شناسی به منظور ذخیره ژنتیکی گیاهان در معرض انقراض راه اندازی می شود،ادامه داد: این طرح با سرمایه گذاری 5 میلیارد ریال به مساحت یک هکتار راه اندازی می شود که ظرفیت پذیرش سالانه 25 هزار نفر بازدیدکننده را دارد.

وی در پایان هدف از راه اندازی باغ گل و گیاه شناسی را مطالعه گیاهان دارویی و تکثیر و تولید آن ها عنوان و خاطرنشان کرد: انواع گیاهان دارویی بومی منطقه و درختان و درختچه های مقاوم به کم آبی که سازگار با اقلیم این منطقه است در این باغ تولید و توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ گل و گیاه شناسی در شهرکرد راه اندازی می شود

باغ گل و گیاه شناسی در شهرکرد راه اندازی می شود