مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-10اجتماعي

21 هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان تهران افزوده خواهد شد


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به ساخت و بهره برداری از 34 فضای ورزشی در استان گفت: با این بهره برداری ها 21 هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صیدلو صبح پنج شنبه در آیین کاروان مهر با نشاط که در هنرستان پسرانه قمر بنی هاشم (ع) ری و با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: حضور دانش آموزان در مدرسه ای که در آن نشاط وجود دارد، مقدمات دریافت بقیه محتوا و اقدامات تعلیم و تربیتی را فراهم می کند.

صیدلو با اشاره به راه اندازی کاروان مهر با نشاط گفت: این کاروان دارای 2 کارکرد است که کارکرد اول به چشم دیده می شود و وسایلی هستند که در 25 کامیون به مناطق ارسال می شوند، گرچه این مقدار کفایت مدارس را نمی کنند اما مدیران بقیه اقلام را با کمک مردم تهیه می کنند و کارکرد دوم نیز پیام این کاروان است که به مدارس و خانواده ها دارد به خصوص در شرایط که بیماری سبب بروز نگرانی هایی هم به جهت روانی و شخصیتی ایجاد کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بیان داشت: باید از محیط مدرسه حداکثر استفاده را برای حضور امن دانش آموزان به کمک خانواده ها داشته باشیم و به همین جهت رنگ و بوی کاروان بهداشتی شده و بیشتر به وسایل بهداشتی توجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان تهران افزوده خواهد شد

21 هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان تهران افزوده خواهد شد