مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-10اقتصادي

راه اندازی سامانه آنلاین بازرسی بهداشتی مواد خام دامی در همدان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از راه اندازی سامانه آنلاین بازرسی بهداشتی مواد خام دامی در همدان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

- محمودرضا رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه امروزه دامپزشکی در بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی سهم قابل توجهی از سبد غذایی خانواده ها را به خود اختصاص داده است اظهار کرد: در حال حاضر تمام کشتارگاه های استان دارای سیستم پیش سرد  است و به صورت صنعتی اداره می شود.

وی با بیان اینکه در راه اندازی واحدهای بسته بندی در سطح کشتارگاه های استان تلاش های زیادی صورت گرفته است گفت: خوشبختانه در حال حاضر زیرساخت های بهداشتی خوبی در سطح استان فراهم شده به طوری که که اکنون در سه شهر استان آلایش های دامی به صورت بسته بندی به بازار عرضه می شود و در صورت مشاهده خارج از بسته بندی نیز برخوردهای لازم صورت می گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان عنوان کرد: با توجه به شناسنامه دار بودن کالاهای بسته بندی و درج مشخصات لازم در این شناسنامه ها از قبیل نوع جنسیت، تاریخ تولید و انقضاء که مورد بازدید بهداشتی کارشناسان و مسئولین فنی دامپزشکی نیز قرار می گیرد، استفاده از کالاهای بسته بندی شده در سطح استان از استقبال خوبی برخوردار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه آنلاین بازرسی بهداشتی مواد خام دامی در همدان

راه اندازی سامانه آنلاین بازرسی بهداشتی مواد خام دامی در همدان