مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-10اجتماعي

اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی 18 کیلومتر از محور دامغان - معلمان


رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای دامغان با اشاره به اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی 18 کیلومتر از محور دامغان - معلمان گفت: این عملیات با هدف کاهش تلفات جاده ای انجام شد.

- حسین ابوطالبی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی 18 کیلومتر از محور دامغان - معلمان انجام شد، تاکید کرد: این کار به کاهش حوادث در جاده کمک می کند که برای انجان آن 9 دستگاه ماشین آلات راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان به صورت امانی به کارگیری شد.

وی خاطر نشان کرد: طول محور دامغان - جندق به عنوان محور اتصالی استان سمنان به اصفهان از دشت کویر 270 کیلومتر است که 240 این محور در محدوده دامغان و 30 کیلومتر باقیمانده در استان اصفهان قرار دارد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دامغان با بیان اینکه عامل انسانی، خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و خروج از جاده عوامل مهم بروز تلفات و تصادفات جاده ای است که وقوع این گونه در محور دامغان - معلمان نیز مستثنی نیست، ابراز کرد: بیشترین وقوع تصادف های فوتی در استان سمنان در محور دامغان - معلمان - جندق بوده است.

ابوطالبی گفت: محور مواصلاتی دامغان - معلمان - جندق درصد بالایی از میزان فوتی های تصادف ها را در استان سمنان به خود اختصاص می دهد و از این رو تکمیل باند دوم محور از سوی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی 18 کیلومتر از محور دامغان - معلمان

اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی 18 کیلومتر از محور دامغان - معلمان