مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-10سياسي

3 هزار نیروی پلیس نظم و امنیت انتخابات کرمانشاه را برعهده دارند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: این مرحله از انتخابات قرار است در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو برگزار می شود که پلیس با استقرار نیروهایش امنیت این رویداد مهم را به صورت کامل فراهم می کند.

وی به آماده باش 3 هزار نیروی پلیس برای امنیت انتخابات، تصریح کرد: پلیس، ضمن رعایت اصل بی طرفی با کسانی که قصد ایجاد تنش و ناامنی در امر انتخابات را داشته باشند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: تأمین امنیت انتخابات از جمله ماموریت های مهم و حساس پلیس است و همه همکاران با برنامه ریزی دقیق و منسجم برای رسیدن به این مهم تلاش خواهند کرد تا انتخاباتی سالم و در شأن جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت وجود امنیت در زمان برگزاری انتخابات، یادآور شد: بدون شک احساس امنیت در جریان برگزاری انتخابات مشارکت مردم را افزایش خواهد داد و خلاق آن نیز بر حضور پرشور مردم تاثیر منفی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار نیروی پلیس نظم و امنیت انتخابات کرمانشاه را برعهده دارند

3 هزار نیروی پلیس نظم و امنیت انتخابات کرمانشاه را برعهده دارند