مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-10سياسي

3000 پلیس امنیت انتخابات کرمانشاه را تامین می کنند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو، - ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو، گفت: حدود سه هزار نیروی پلیس این وظیفه مهم را برعهده دارند.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: این مرحله از انتخابات قرار است در شهرستانهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو برگزار می شود که پلیس با استقرار نیروهایش امنیت این رویداد مهم را به صورت کامل فراهم می کند.

جاویدان تصریح کرد: پلیس ضمن رعایت اصل بی طرفی، با کسانی که قصد ایجاد تنش و نا امنی در امر انتخابات را داشته باشند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: تأمین امنیت انتخابات از جمله ماموریت های مهم و حساس پلیس است و همه همکاران با برنامه ریزی دقیق و منسجم برای رسیدن به این مهم تلاش خواهند کرد تا انتخاباتی سالم و در شأن جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت وجود امنیت در زمان برگزاری انتخابات، اظهار کرد: بدون شک احساس امنیت در جریان برگزاری انتخابات، مشارکت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 پلیس امنیت انتخابات کرمانشاه را تامین می کنند

3000 پلیس امنیت انتخابات کرمانشاه را تامین می کنند