مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-10اقتصادي

فرماندار: انضباط اقتصادی در ساوه حاکم شود/مردم در ادارات پاس کاری نشوند


فرماندار ساوه با تاکید بر کنترل و نظارت صحیح بر قیمت ها گفت: جدیت در نظارت بر قیمت های بازار باید به گونه ای باشد که انضباط اقتصادی در این شهر حاکم شود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه با تاکید بر کنترل و نظارت صحیح بر قیمت ها گفت: جدیت در نظارت بر قیمت های بازار باید به گونه ای باشد که انضباط اقتصادی در این شهر حاکم شود.

علی میرزایی امروز پنجشنبه 20 شهریورماه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان تشکیل شد به نارضایتی مردم از بالا بودن قیمت ها اشاره کرد و افزود: کنترل و نظارت بر قیمت ها باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: متاسفانه مشاهده می شود که یک جنس در دو مغازه با قیمت های متفاوت به مردم عرضه می شود که ناعادلانه بوده و ناشی از سوء استفاده برخی فعالان صنفی و نبود نظارت دقیق است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید بازرس افتخاری دولت باشند، اظهار کرد: به دلیل حجم بالای واحدهای صنفی و محدودیت نیروی انسانی برای نظارت و کنترل قیمت ها از شهروندان انتظار می رود که هرگونه کم فروشی، گرانفروشی و تخلفات صنفی را گزارش دهند.

معاون استاندار و فرماندار ساوه در ادامه با اشاره به برگزاری عزاداری در ایام ماه محرم اظهار کرد: ملت بزرگ ایران همواره پای ارزش های دینی و فرهنگ عاشورا ایستاده است و ثاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: انضباط اقتصادی در ساوه حاکم شود/مردم در ادارات پاس کاری نشوند

فرماندار: انضباط اقتصادی در ساوه حاکم شود/مردم در ادارات پاس کاری نشوند